Friday, April 20, 2012

Hyeee~ I'm COMEL :D

 hyeee~! saya COMEL :D hee :) . 

Nie haa haiwan peliharaan akuu yg cute lagi COMEL . haha , aq mgmbil alih jaga dy masa malam hari khamis tuu xsilap 07APRIL2012 at 8P.M huhu . timee tuu aku p psar malam , turun-2 keta jaa , dari johh aku nmpak dy . dhh lama dahh dok teringin nak jaga , tapi x kesampaian . huhu . tapi ntahla , tetibaa ja mlm tuu aku bleh p bli dy dgn hargaa RM35 per ekor , oleh sbb aku x mmpu , aku bli lah sekor jaa tuu pn share dwit ngn kak aku , half-II hahaha .
Merenung masa DEPAN satt . hahaha :D

Aq boh nama dy COMEL sebabnya dy BETINA pastuu macam comel jer , so akuu boh lha nama comel , hahaha , hari-2 aku proses dy , tapi yg syox , tdi aku bg mandy dy sbb akuu tgokk dy belemoihh tequkk sgt . haha , padahal bkn blehh ng mndy g pn sbnarnya tapii akuu redahh jgkk . spttnya lpas 4 BULAN baruu lehh mandy , dy baruuu jaa 2 BULAN lebeh , hahaha . KESIANN dy smpai teketaq-2 . haha , JAHAT kan aku ? huhu , pa-2 pn aku tetap sygkan dyy . hehee .

No comments:

Post a Comment